GEZENZİ - Gezenin İzi !

5 Haziran 2010 Cumartesi

Turkcell yeni bir servis yaratmış adı GEZENZİ. "Gezenin izi" sloganıyla sundugu hizmet.Twitter'i andırsada daha iyi bir hizmet sayılır.En azından benim açımdan.

Gezenzi'de twitter'daki twit'leriniz gibi iz bırakıyorsunuz. İz'inizi harıtada nerde iseniz oraya bırakıyorsunuz ve ufak notlar düşüyorsunuz.Turkcell'in 1 Agustos'a kadar verdigi ücretsiz verdigi bir hızmet ise telefonunuzu kaydettiginiz takdirde ücretsiz olarak telefondanda iz bırakabilmeniz.6060'a gonderdiginiz multimedia ve smsleriniz otomatik olarak lokasyona ekleniyor.

Ben hesabımı açtım ve şuaralar sadece iskenderun içinde iz bırakabilecegim ama önümüz yaz,dünya küçük ne olur blinmez.Egerki benim nerde oldumu merak ediyorsan http://www.gezenzi.com/minilife/Medjerda adresinden beni izleyebilirsin.Çok özel olmadıkca heryerde iz bırakıyorum.Mesela şöyle bir şey göremiyeceksiniz "MEtresin evindeyim umarım karım görünce kızmaz" :)

0 yorum:

Yorum Gönder