Yokluğum da Olanlar PART I

8 Aralık 2011 Perşembe

olanlarSevgili takip edilmeyen bloğumun olmayan okurları;
Buraya uzun zamandır uğramıyordum. Hâlbuki bi ara bayağı hırslıydım blog tutma konusunda sonra takipçim olmadığı gerçeğiyle yüzleştim ve fazla kasmadım anadın mı? Biliyorum bloğum takip dilmeye başlandığında bu yazılar okunmayacak ama siktir et.

Siktir et demişken aradaki uzunca zamanı anlatırken kitaplardan başlayayım. Yoğun olarak kitap okumaya başladım ve şuan elimde siktir et isimli kitap var. Bir internet siparişiydi ve kitabı aldığımda sınıfımdakilerin çok ilgisini çekti sanki hayatlarında hiç duymadıkları duyunca çok utandıkları bir küfür. Kitabın kısa ve öz açıklamasında “Doğunun boş verme fikrine batının bakışı yazıyordu” ben siktir etten ziyade bu açıklama için aldım ve aldığım kitap 30. Baskısını yapmış şuanda belki yeni baskı çıkmıştır. Şimdi kitap hakkında biraz kafa yordum. Biz boş verirken sadece siktir et kullanmayız, Salla da bizim boş verme sözcüğümüzdü ama kitap salla ismiyle satışa sunulsaydı emin olun 30 baskı yapmazdı. İsim siktir et olunce ve 9 lira olunca kitap okumayan büyük bir kesim bile aldığına inanıyorum. Netse şimdilik siktir et’i siktir edelim. Diğer kitaplara dönelim “Uçan Spagetti Canavar’ının Kutsal Kitabı’nı okudum onun yanında buna benzer biraz farklı ama içi boş kitapta okudum. Şimdiye kadar ayağı yere basan tek kitap “Olasılıksız”dı. Biraz manga devirdim tabi hepsine manga denemez. Comic’ler de var bunun arasında “scott pligrim ve onun değerli basit yaşamı” 7 bölümlük serinin ilkiydi ve devamı çevrilmemiş. Kanada menşeili bir comic ve okunulası. Kitaplar biraz sıkıcı oldu galiba biraz ileri saralım…….
Yarın-biraz fazla ileri kaçtı galiba- fitness’a başlıyacağım. Göbek yaptım çünkü hep bu bilgisayardan sebep. Aslında bilgisayarımı suçlamamam lazım. Saldım kendimi bu aralar artık okula yürümüyor otobüsle gidiyorum, Dans etmiyorum bla bla bla. Artık 1 aya kendimi toplar 1 ay 1 gün sonra Arnold olurum (bkz: terminator serisi)

Az daha geri gelirsek download bağımlısı oldum. Okuldaki tüm zamanımı download yaparak geçiriyorum. Okulun 100 mega bitlik internetinin 20’sini sömürüyorum. Net yavaşlığından arada modeme res atıyorlar (bkz: Aç kapa çalışır). Önceden oyun download ediyordum ama bu aralar güzel oyun çıkmadığından dizi indiriyorum. Chuck’ın konusu hoşuma kaçtı indiriyorum. Heroes’in tüm linkleri ölü olmasa onu da indirecektim.
Bu arada bir sosyal sorumluluk projesi yönetiyorum ve resmen brainfuck (bkz: beyin amcıklaması). O kadar tıkandı ki olay. ikibinlira mali sponsorluk için ikibin liralık telefon görüşmesi yaptım 2 bin liralık otobüs yolculuğu yaptım ve sıkıldım. Projedekiler için sürdürüyorum.
Daha sonra olmayan sayın okur. Gezi yazısı yarışmasına katıldım. Çok iyi yazdığımdan değil ama konu farklılığından şansımı deneyeyim dedim. Yalnız sonradan öğrendim ki seyahat burslu gezi yazısı ve ben otostop anımı anlattım. Eğer kazanırsam ve bana söz hakkı verirlerse-ki bunun bir öenmi yok çünkü ben her zaman ki gibi alırım- diyeceğim ki ben yine otostopla giderim siz nakit verin harddisk almalıyım ☺
Bu arada hardiskim doldu ya şuan toplamda 1.5 TB dolu ve bağımlılığım yüzünden indirdiklerimi silerek yeni downloadlar yapıyorum. Öylede pislik bir downloader’im. Ha bir ara ara kelepir olarak satıyordum hardiskimi ucuz verince millet pislik aradı oysa cillop gibi harddisk. Neyse ben download ettiklerim ile doldurunca satamaz hale geldim ve millete artık satmayacağımı dediğimde herkes birden alıcı oldu. Hoş…

Bu arada yapmıyacağım dedim ama yaptım. Topluluklarda yine aktifim ve benim bunları isteksiz yaptığıma sevgilim inanmıyor. Aslında haklılık payı var. Dans topluluğuna başkan oldum tiyatro topluluğuna başkan yardımcısı. Keşke özel sektörde çalışsaydım CV’im bayağı renkli olabilirdi. Bu arada çizgi roman ve animasyon topluluğu – bu ismi sanırım anime ve manga garip kaçar diye düşündüklerinden yada daha genel olsun diye aldılar- yine beni yönetim kadrosuna düşünüyor. Tüm bunlarla beraber okul harici acayip dolu bir programım oldu. Bilgisayar dersinde aldığımız üstün bilgilerle tablo verecektim size ama burada tablo yaratamıyormuşuz. Neysem çokta sıkmayayım seni


cya.

0 yorum:

Yorum Gönder