Ön Eleme Bekleme Salonu Resimler (maziden notlar)

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Yarı finalde elenen elenip kalanın kaldıgı sırada artık insanlar oturmaktan sıkılıp yavaş yavaş kaynaşma başlamışlardı. Kısada olsa yetenkler sergilendi falan acun hülya ali falan çekiştirildi.neyseki üzülüp aglayan kimse olmadı :)

Bir kolonun yanında Tarık yerçekimi crew ve şuanda adını hatırlayamadıgım bir kaç kişi sohbet ederken yanımdan tanem geçti.Afromla hafızasında yer edinmişim ki gözlerini kısarak baktı ,"Ne yaptın sen yha? çıktın mı?" dedi."kısmet olmadı" yanıtını verdım sonra tarık'ı gördü ona yönelerek "sen hani bana fotoyu yolluyacaktın" dedi tarık mailini kaybettigini soyleyınce herkesın içinde soyledı halen aklımda :) Fotograf bir daha çekildiler ardından bende istirham ettim sonra ufak bi kuyruk :) sonra tarıga tekrar hatırlattı bendende yollamamı istedi ama üşeniyorum :)

Sonra hazır kamerayı cıkarmısım başladık fotoları çekilmeye

İlk tanem sivarla başladık
















gülüşüm çok garip durdu ama kuyruk işte bir tane daha çekişlemedik xD

















Bu grupla izmirdeki ilk elemelerde tanısmıstım.Bordo montlu cwalk'lada ilgileniyor.Adı ömer(yanlıs hatırlamıyorumdur inş.
















Yerçekimi ekibi yarı finalde çok güzel bir gösteri sunmuslardı ama kısmet degilmiş.Aralarında en sevdigim Mesut Baybure oldu.Bayagı bi sohbet tavsiye vs.
















Hatun mıknatısı Devin Dayan ve Babası Hasan Dayan.Hasan abi tanıdıgım en güzel geyik muhabbeti yapan kişi internetten ulaşmaya çalıştıgını söyledi ama bir türlü bulamamış.Msn adresimi vermeyi unuttum yine halende ulaşamadık birbirimize


















Ceylan abla,(sanırım)kızı ve Bar şov yapan şuan ismimi unuttugum Marmaristen gelen bir abimiz.Yine hataydan katılan ve izmirde tanıdıgım ugur güldüran'ın hocası sayılırmış ama ateş sovu yarı fınale sakladıgından elendi.
Ceylan abla ve kızı çok cana yakınlardı özellikle şipsak yaptıgı örgğ beni benden aldı :) bende övgü aldım tabi afromla.
















Benim nasıl bi MJ hayranı oldugumu bilenler bilir.Resimdeki Tuncay abi de MJ dansı yapıyordu.Etrafta dolanırken adımı söyleyınce şaşıp kalmıstım.Heleki soy ismimi aklında tutan tek insan sanırım :) Tebrik ettiginden beni çok utanmıstım onun adını bilmedigimden ama güzel sohbet ettik.

















Tarık.Çok iyi niyetli biri güzelde dans ediyor.Sürekli gülüyor.Ufak bir battle attik xD

















 Etraftaki en çekingen dolaşan çocuk.Muratmış adı adaşım :) iskambil sihirbazlıgı yapıyor ve ufak bi sov gösterdi bize.


Çekilemedigim bi ton kişi var şimdiki aklım olsa boyuna çekilirdim foto.Edindigim dostlar çok bu yarışmadan.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mehaba ben hasan,,,bir selam göndereyim sana dedim,,,

Yorum Gönder