Yetenek Sizsiniz Karar Anı...(Maziden Notlar)

21 Mayıs 2010 Cuma

Dün(bazılarınıza göre cçok farklı bir tarih olacagı için 10.03.2010) uçakla istanbul'a gittim

Bazı yarışmacılarla birlikte karşıladılar falan Maslak Ayazagadaki Beykent Üniversitesine gittik önce bir yemek kitledik acuna sonra geçtik beklemeye.Bi ara acun geldi visa için reklam çekti.Yapmacık şekilde olmayan kredi kartımız için bi sevindik bi sevindik anlatamam xD.Pijama gömlekli başrolumuz içeri geçti.Bu sefer sıralamaya göre oturttular bizi sıralara.Allahtan 1. sıradaydım.Sahnenin kapısında mikrofonla ve beklerken gerekli direktifleri aldım.Söylendigi gibi ordaki siyah artının üstünde durdum.Hülya konustu

-Hacı nassın
-Ne olsun beah sis.Takılıoruz içerde güzel ortam var hokkabazların iskambil kagıtlarıyla 51 oynuyoruz.
-Ohh çerez falan alsaydınız acun ne diye duruyor burda kitleyin acun abinize.
-Yok yha yerleri kirletmeyelim şimdi
-Neyse hacı ne yaptın hazırlıkları dansına ne katacaksın ileriki safha için
-Hellak bişiler ayarlarız yha odun degiliz yha başka danslarda biliyoruz icabında
-Aaaa bro başta nie uygulamadın bunları
-Hayye taktigiyle vurmayı düşünüyordum sizi
-Bro bizde seni eledık sadece bu dansı yaptıgını düşününce
-kısmet degilmiş artıkın hadi cya

ordan herzamankı repligiyule acun atladı

-performansın iyiydi ama..

ali ünlü repligiyle

-Yuh amq 70. bölüm aynı avutma cümlesi
acun:Nie bozuyon amq bari cocuk gitsin
Ben:Nan bişi olmaz bişi olmaz.Yabancımıyık biz

buna benzer bi konuşma oldu tam hatırlamıyorum cumartesi tam görürsünüz.Çıktık iste elemeler kalanla falan 51'e sohbete falan devam fotolar çekildik.Tabi ben programı tam takıp etmedıgımden orda en fransız bendim ama konusmalarda iyi kıvırdım xD

Neyse herkesin sonucu bellı olunca yol alma vakti geldi once kazananlar gitti ardından bekle babam bekle neyseki bizide biri aldı ucak vs gerisi önemsiz...

Meraklısına NOT:Çekildiğim resimleri başka bir yazıda paylaşacağım...
 

0 yorum:

Yorum Gönder