Anıt Alanında İskenderundaki Arkadaslarla Cwalk - 3 Way

19 Eylül 2010 Pazar

Sydney ve Dennzy'e sözüm vardı cwalk çalışacağımıza dair.Malum yarın(kiminize göre bugün,kiminize göre geçmiş bir zamanda yani okuma tarihinize baglı) Düzce yolcusuyum.Son bir defa en azından bir video cekmek için iskenderundakı cwalkerları çagırdım(Rıdo-Sydney-Dennzy). Sydney camura yatmaya çalıstı basta ama geldi. Velhasılkelam gereginden fazla yürümek yerine anıtta video'u çekmeyi kararlaştırdık ama rıdvan bu sefer çamura yattı video'ya girmeyecegini söyledi.Zorlada sokamayacağımız için sadce telefonunu müzik için kullandık.

Videoyu cekecegimiz yerde 3 tane genca vardı.Genco laflar edip dursalarda pek bi takılmadıklarını anlayınca gencoluklarını mınımuma indirdiler.Yinede son ana kadar bi fiil gencoluk yaptılar.Videoyu bir kez tekrarladık 2.sinde ise Memetcanın air kneedrop atmasından dolayı bir daha tekrarlayalım dedim ama memetcan sorun olmayacagını söyleyince videoyu bitirdik.Sonra memetcanın neden sorun etmedigini anladık PRİMEMALL :)

Bizide davet etti ama ben zaten hasta haldeydım gelemezdım rıdo da gelemıyecegını soyledi.Biz kafeye gectik videoları upload ettim.Geçmeden öncede bi kaç foto çektik.

Rıdo-Sydney-Medjerda
 
 Sagdaki Dennzy ve kucagımızdakı gevşek memetcan :) Kolumdada damar sertleşmesi vardı ne biçim acıdı arkadaki kadında böm böm bakıyorken
Son olarak videoyuda paylasımde tam olsun :) ama simdilik facebook link verebilecegim youtube sorun cıkartıp duruyor

0 yorum:

Yorum Gönder