GaziAntep Konseri "Ölüler Yürüyemez!!!"

10 Eylül 2010 Cuma

Başlık biraz ölme tehlikesi gibi bişi geçirdigimi yansıtıyor ama aslında oyle degil sadece ameliyat oldum.

Bademcikleri söktürdüm.Zaten işe yaramıyorlardı da.Toplan 22 saat suren bir yolculuktan sonra kısa bir dinlenme ardından direk ameliyat :/

Malumunuz üniversiteyi kazandim.Kayda gittim geldim ve sürekli yataga düşüren bademcikleri aldırttim.Bunların yanında yeni ekipmanlarda aldırttım ama onun sırası degil.


Bademcikleri aldırmamın tek olumsuz yönü gaziantep konserimize gidememem.Ha bide sıvı ile beslenmek var  o ayrı :)

Bu sefer up-line sahne alacagımız konsere annemin " Ameliyattan yeni çıktın daha nereye!!" ve türevlerinin 500'ün üstünde soylemesi insannı vazgecirtiyor ister istemez.Mersin konseri gibi extreme geçmemiş ama sahnede battle atarken kavga çıkmış tek bilgim o.O degilde halen(11.09.2010 sabahı) adam akıllı yemek yıyememden dolayı benı ilgilendıren Lil'pac larda ballandıra ballandıra anlattıklar fındık lahmacunlar.*halencanımçekiyorlan!*

Lim bou gelsem otostop yapabilmekle kandırmaya calıştı ama yemezler.Lan bir AVM yaptım saftım kaydı gaziantepe gelsem Mode:ÖLÜLER YÜRÜYEMEZ!

Kısmet bu konserde aktif edilemeyen konserler listesine eklenmiş oldu ama "yinede kariyer damlacıgıdır nan" diye kendimi kandırıp çizittirdim bloguma :)

Not: Yemek yemeye başlayınca yarım ekmek sucuktan sonra fırını ara fındık lahmacun yaptırt.

0 yorum:

Yorum Gönder