Düzce Üniversitesi ilk Günler

26 Eylül 2010 Pazar

Belki bu bloga dunyanın en sıkıcı yazılarını yazıyorum ama okudugun ıcın minnettarım :) Boyle bi girişten sonradevamını okursan dahada mutlu neyn olacagım.Ha daha eglenceli bi blog istersen GarciaEtkisi ne göz atabilirisn.

Malumuzun düzce tam açık cezaevini kazandım. Bir asosyal olarak sosyal hızmet bolumundeyim. Gokyuzunde bulut aranan bi yerden gelmeme ragmen ılk 2 gun gunes gormedim. Boxer'la yatan ben battanıyeye sarılır oldum.


Kurtarın beniiiiiii!!!!!!!!!!!!!

Geldigimde herkesin korkutugu kamil hocayı geçıkmeli olarak tanıdım 21 kredinin 9'una giriyor hoca.Yanı takarsa bittin hacı. Sanırım benı sevdi belkıde sevmedı bı babacanlıgını gormedım ama gayrı resmı asıstanı oldum.Sınıf temsılcısıde secildim.Sınıfaen son katılanlardan olmama ragmen yarısından cogu bana oy verdi hayırdır inşallah.

Seçilmem bana reyiz,başkan ve şşşt lan temsilci ünvanlarını kazandırdı :) gayet memnundum temsılcılıkten ama memnunlugum bı 11 saat falan sürdü... Sosyal hızmet 2. sınıfının temsılcısı ile tanıstım ve illahlah ettigini sonrasında bıraktıgını ogrenınce aşırı bı motıvasyon oldu :) motivasyondan ölecem yani :)

Angaryalarım ve ben universite içinde fazlasıyla zaman geçirmemi ve kafamın dagılmasına engel olacagından guzel bi durum gbi şimdilik.Hocanın dedigine gore bu asistanlık CV'de yer alabılırmıs vede referans saglarmıs. Devlet kapısı dusunen ben pek bi katkısı olacagını sanmamaktayım ama referans referanstır.(ellerinden öpenzi)

Yurttaki odama geldigimde 1 kısı uyuyor vazıyetteyıd 2 yatak boştu.Çocukla tanıstım adı Ali.Şinto bi insan.Oda benden 1 gun once gelmişti odaya.Sonra bi kaç gün sonra bi yatak daha doldu.Çocucu goremedim başlarda çünkü gece yarısı gelmiştım 2side uzanmaktaydı ve ben ışıgı acmak istemedim.Uyanıklar dıe biraz sohbet ettik tanıstım ama cocugu göremiyordum.Çünkü karanlıktı :) bu arada onunda adı zana(bilgili demek)

Sınıf arkadasları sıcak kanlı 2. sınıflarda sıcak kanlı.Tarzımdan dolayı geldigim gunden beri kımın yanından geçsem yandakini dürttügünden genel olarak yurtta sıcak kanlı :)Düzceye indigimde yanıma cocuklar gelip soru sordugundan veya 2 adım gerıdeki kişiler dedikodumu yaptıgından duzcede sıcak kanlı :)

Hayatımın 4 yılı(ki umarım 1 yılda bıter) burda gececek umarım alışırım.Umarım düzcede bana alışır :)

1 yorum:

attina dedi ki...

ahhaah sondan ikinci paragraf süper yhaa :D

Yorum Gönder